wakeup!



Missade min föreläsning imorse. Eller missade, jag hoppade över den. Min kropp vägrade resa sig från sängen och släpa sig till skolan, jag tror de beror på uttorkning så nu ligger jag och dricker vatten, målet är tre liter.
Igår var en vacker, solig och kall dag. Jag var ut på promenad, när jag kom hem så började jag tokstäda. Det slutade med att mattan fick lämna rummet. Jag slängde ut den i trädgården och försökte skaka den själv, det var inte lätt för den är stooor. Jag gav upp för det slutade inte komma damm ur den, det kom tillochmed dammråttor ur den. Måste nog köpa en ny, ska försöka ta mig ut till IKEA nån dag och handla, hur ska jag få med mig en helkroppsspegel och en matta med mig på bussen. Hmm

Nä nu ska jag dricka kaffe och plugga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0