fira påsken i sovje....lindesberg

det blev en hård men rolig påskhelg med middag hos brobäck på fredagen sen utgång och massa folk. lördagen bjöd på påskmiddag hemma och ännu en utgång... på folkan som vanligt... söndagen var det ..söndagsmiddag så klart, hos pappa, lamm, spel och vin.  sen följde malin med mig ner till gbg i måndags, vi degade så klart och lyckades ta oss ut på bio också. det blev tomt och tråkigt när hon åkte tillbaka till lindesberg igår.

nu ska jag försöka ta mig ut på en promenad i vackra vårsolen, trots att jag inte kan lyssna på radio i mobilen eftersom jag var tvungen att glömma hörlurarna hos pappa. visst jag har en ipod att lyssna på men jag är då trött på min musik, samma låtar som jag hade i sjuan. och säga vad man vill om ipod men jag anser att det är en jävla hype, grejen har ju inte ens radio?

min idol, byt liv med mig? snälla?

Kommentarer
Postat av: pappa

Paketet med lurarna skickat, sen har jag blivit lite inspirerad av dig.

2010-04-09 @ 16:33:51
URL: http://thoen.web.surftown.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0