puppetonastring

varför har ingen visat mig detta tidigare, jeff buckley? min nya älskling (efter pete förstås)

han gör den bästa versionen av halleluja med bräcklig och helt fantastisk röst. hade jag inte vart en hårding så hade jag nog darrat lite på läppen när jag hörde den. (stort plus i kanten för sid vicious-frisyren)

idag iallafall har inte vart en bra dag, känner mig inte utvilad alls när jag vaknar efter 10 timmars sömn, det var ju det här som inte fick hända. jag var ju så duktig med min dygnsrymt och min energi men nu börjar jag sacka efter igen. har lyckats få gjort mindre än hälften av de saker jag hade inplanerat idag. var ute på en långpromenad för att få lite frisk luft, tog de rätt lugnt för jag börjar bli sjuk. då möter jag en riktig powewalkare och kände mig som lataste människan i världen. hon kom som ett hurtigt skott och pinnade på samtidigt som hon såg lite nedlåtande på mig som kommer lunkade i mina gympaskor och luvtröja.

inatt ska jag sova så jävla hårt och vara sjuuuukt utvilad imorrn. go!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0