rubrikenskub

har varit hemma hos natalie och fått lite gjort med ett arbete i juridik, det tar ganska mycket energi att försöka tolka olika lagar och restriktioner men vi har nog fått lite snurr på det nu. tyvärr så bor vi ju alldeles för långt bort från varandra. tog nästan 50 minuter att ta mig hem och den sista biten var jag nära att äta upp min väska så hungrig var jag. nu har jag lugnat mig med piroger och en kopp te så jag får lite energi till att fixa pannkakor med keso och sylt ikväll. mmm

 

och nu hoppas jag att jag inte får vårflunsan, i vanlig ordning så brukar jag bli dyngsjuk när våren gör entre, ta i trä och kasta salt över axeln. c-vitaminer, te och bananer ska nog göra susen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0