vifårse

var på stan med natalie igår och hängde på när hon storshoppade haha. själv så fick jag med mig alltid lika välbehövliga baslinnen. så tråkig är jag när det gäller shopping just nu. inte ens solglasögon som jag verkligen behöver fick jag med hem. jag är himla kräsen/snål.
sen så åkte jag hem en snabbis för att fräscha till mig för att senare möta upp natalie och therese på linné. vi käkade tapas på la sombrita, fy fan va gott det var. gillar mina tjejer vi har alltid trevligt.

har precis setat och kikat på sommarkurser, vill ju verkligen komma in på den jag sökt till men jag är väl inte överdrivet stolt över mina gymnasibetyg så jag känner mig inte överdrivet säker på den punkten. men iaf så tänkte jag söka in till nån mer men hittar ingen intressant.

planer för denna soliga dag:
- ut i solen på promenad/joggintur
- handla cola zero
- titta på 5 föreläsningar (har inte pluggat på hela veckan)
- äta en banan


so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0