torsdag

har hängt med nats och therese i skolan, blev inte mycket vettigt gjort för min del. skenpluggade mest, jag såg alltså väldigt upptagen ut men så var inte fallet. jag och therese hetsade upp oss om en spontan ullaredresa någon gång inom en snar framtid (undviker gärna gekås under en adventshelg). men det måste bli av, hur ska jag annars ha råd med julklappar?

jag har pyntat min lilla bonad lite, med julstjärna och ljusslingor. tyvärr uteblir tomar, jesus julkrubba och halmbockar, inte min kopp te så att säga. jag har avnjutit den första glöggen tillsammans med en lussebulle, lättvins glögg med touch av cognac, river till utan att man blir fuller. perfekt en torsdagkväll alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0