frREAO

Nu har jag tagit mig igenom första säsongen av Legend of the Seeker. Som vanligt så har jag portionerat ut avsnitten max två om dagen, annars tar de roliga slut för fort.

Men... jag höll på att skratta ihjäl mig de två första avsnitten, fan va töntig serie tyckte jag, och kassa skådespelare. Men nörd som man är så fortsatta jag ändå kolla, är lite less på att det bara är Simpsons, Scrubs och Biggest looser på tv.
Men va fan ju mer man kollar och blir inne i det desto bättre blir det. DOM MÅSTE BLI IHOP SNART!
Nu börjar dom här känslorna som jag hade inför Sagan om Ringen när dem filmerna var aktuellt, blomma upp. Alltså att ha som största önskan att få leva i en fantasyvärld. Fast de måste lägga sig snart, herregud jag är ju vuxen...

Well helluu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0