Måndagkväll



I dag har vart en sån där dag där min kropp är helt orkaslös och jag har bara legat i sängen och surfat, kollat på tv, diskat en liten del av all disk, och spelat patiens. Det är sånna dagar som jag längtar hem till Linde, då skulle jag tända ljus, ta ett bad och läsa en bok, bada bastu med hårinpackning sen äta räckor med vitlöksbröd och titta på film med mamma.

Bitter kärring är jag men nu tänker vi på nått roligare, som helgen, den var rolig =)
Fest hos Natalie och Olle med massa folk sen var vi ut på Peakock och dansade och hade en sän där riktigt bra kväll. Även fast jag lyckas framstå som jävligt korkad, vilket jag förhoppningsvis inte är i vanliga fall, jag hade klockan upp och ner och tyckte det var jättedålig kvalite eftersom klockan var kvart över fyra och den uppenbarligen hade stannat även fast den var helt ny. Vilket den inte hade, det var bara vända på den så var klockan som vanligt igen.  Jag "tappar" bort mitt garderobskort, även fast jag alltid lägger det i den innersta fickan i väskan så tittar jag inte där... Tyvärr så tappade jag ut alla mina grejer på dansgolvet, för de första så gick mitt puder sönder, och det gör ju att det börjar läcka ut från alla håll och kanter bra, sen så såg jag inte vad jag raffsade upp från golvet så jag hittade glas i väskan imorse.

=) Nya tag imorrn, Huga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0