done and done



okej, när jag kom på iden att krydda brännvin så förstod jag att det inte skulle bli jättegott, för hur gott är det med rent brännvin till att börja med? inte så jättegott va? och det är omöjligt att lyckas släta över den smaken. men själva grejen var rolig, lät det stå i ett dygn med tallbarren, det fick räcka. vid den tidpunkten då snapsen kommer fram på midsommarkvällen så är man inte så kräsen längre och kan nog få i sig det mesta.
hade jag inte blivit stressad över att midsommar är om två dagar så hade jag nog kanske vart mer seriös med mitt projekt. men att valet föll på tallbarr är för att jag gillar gin, och gin tycker jag smakar tallbarr haha simsalabim!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Huvva!!

2010-06-24 @ 20:48:18
URL: http://www.thomasvy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0