funderingar



igår var det tenta i inköp och varuhantering, det gick nog finemang. men en sak som jag gör mig paranoid är svårighetsskillnaden mellan inköp- och varuhantering med andra kurser vi haft. igår innan vi skulle börja skriva tentan blev jag orolig att jag kanske underskattat vår lärare. jag tycker han har gjort det lätt för oss med få föreläsningar och uppgifter och vanligtvis så speglas ju det av på tentan. men minuterna innan vi skulle börja skriva kom tanka.."tänk om". tänk om han är en sån som bara sammanfattar sina föreläsningar och att vi själv ska utveckla det till 10 ggr mer, tänk om han vill sätta dit oss i vår slapphet, tänk om han tar med massa saker som han nämnt i förbigående...
det är svårt att veta var man har sina lärare, föreläsare för alla har så olika förväntningar och upplägg.
om man jämför med en kurs vi hade i höstas när vi gjorde 4-5 grupparbeten+lika många seminarier+en svår tenta.
till inköp- och varuhatering har vi gjort ett grupparbete+ett seminarie+en lätt tenta. och båda kurserna ger lika många poäng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0