lugn morgon


jag och natalie och therese åkte till frölunda torg efter tentan igår för att kika runt lite. hade tänk kanske köpa något fint att ha på mig ikväll men problemet är när man har pengar och man har bestämt sig för att man får köpa något så står det still i huvudet, man passar inte i nått och allt är fel. men däremot när man är luspank och lever på gammla kaffefilter och dammiga makaroner då helt plötsligt uppenbarar sig saker man måste äga och "behöver". är alla butiker så dumma att dom tar hem nya saker när alla är som fattigast, innan löning. nä det är nog psykiskt.

värdelös fredagskväll, jag som har lite problem med evighetsspel och patiens borde veta bättre än att börja spela bejeweld i gårkväll  för det slutade med att jag sket i att diska, laga mat och städa för att jag "bara var tvungen" att slå mitt eget rekord. efter typ 4 timmar, klockan 11 lyckades jag slita mig i förmån för en korvmacka och lite cornflakes.

alltså består lördagen av diska/städa/tvätta och försöka dra mig till återvinningen med 1000 kg platsförpackningar, mjölkpaker och konservburkar. så just nu ligger jag i sängen och förbereder mig mentalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0