sex and drugs and rock´n´roll

tillbringar min förmiddag med att strukturera upp den närmsta framtiden. eftersom jag kommer vara pretty busy nästa vecka innan jag ska ta mitt pick och pack och bege mig mot nordligare breddgrader så tänkte jag försöka börja packa lite grejer nu. har mycket erfarenhet av packning och vet att jag måste fundera lite och inte bara slänga ner grejerna i väskan kvällen innan för då slutar det med att jag glömmer bankdosa, favorittröjan och hälften av trosorna i tvättmaskinen. har dilemma över skor, hur lyckas jag ha den här mängden skor när jag för det första bara använder mina converse och för det andra har lämnat kvar 70 % av mina skor i lindesberg?

hihi vilka roliga fötter jag har, det är anledningen till att jag snörar in dom i mina converse varje dag


Kommentarer
Postat av: Nina

freak

2010-05-30 @ 12:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0